close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל מה שצריך לדעת על ניסור גג בטון

מערכת שורשה אלול, תשפג22/08/2023

לפני שתצאו לדרך חשוב שתקראו את הדברים הבאים על מנת להבטיח פרויקט ניסור גגות בטון מוצלח ובטוח

תגיות:
צילום: canva
ניסור גגות בטון הוא תהליך מיוחד הדורש תכנון קפדני, דיוק וציוד נכון. כשאתם רוצים להתקין חלונות גג, ליצור פתח לאוורור או לבצע פרויקט הסרת עליית גג, יהיה עליכם לבצע ניסור של הגג.

לפני שתצאו לדרך חשוב שתקראו את הדברים הבאים על מנת להבטיח פרויקט ניסור גגות בטון מוצלח ובטוח.

איך מתבצע התהליך?
יצרנו קשר עם צוות אפיק ניסור בטון כדי ללמוד על התהליך המרתק, לפי רזיאל, בעלי החברה: לפני הכול חובה לברר האם הפעולה אפשרית מבחינה הנדסית. רק לאחר שיש לכם אישור כזה אתם יכולים להתקדם.

ניסור גגות בטון כרוך בשימוש במסור מיוחד המכונה מסור יהלום. רק הוא זה שמסוגל לחתוך את פני הבטון בצורה מדויקת ומהירה. כך יוצרים חיתוך מדויק ומבוקר של פתחים בצורות וגדלים שונים.

בטיחות במקום הראשון
בטיחות תמיד צריכה להיות בראש סדר העדיפויות בעת ניסור בטון ובמיוחד כשמדובר בניסור גג מבטון.

חובה לוודא שהעבודה נעשית עם כל ציוד המגן האישי המתאים שזה כולל משקפי מגן, כפפות ומסיכת אבק. בנוסף, יש לוודא שאזור העבודה מוכן ובטוח לעבודה ולא צפוי כל סיכון סביבתי.

ציוד מתאים
השקעה בציוד וכלי עבודה איכותיים הם חובה בפרויקט ניסור גגות בטון. לכל סוג של בטון יש את הכלים המתאימים כאשר יש לוודא התאמה בין הרכב הבטון כמו גם עובי הבטון לבין הכלים בהם ייעשה החיתוך.

דיוק בעבודה
כדי שהביצוע יהיה מדויק, יש לבצע את כל המדידות והסימונים הנדרשים ובהתאם לכך אפשר יהיה להתקדם עם התקנת המסילה של מסור הבטון. לאחר כל ההכנות, הביצוע ייעשה תוך זמן קצר ובצורה מדויקת ומושלמת.

טכניקות חיתוך:
קיימות טכניקות חיתוך שונות המשמשות לניסור גגות בטון, בהתאם לעובי וסוג הבטון. לכל טכניקה יש את היתרונות שלה והיא מתאימה למצבים ספציפיים. חשוב לוודא התאמה.

חיתוך רטוב
חיתוך בטון מייצר כמות משמעותית של אבק, האבק עלול להזיק לבריאות מעבר למטרד העצום של אבק המתפזר בלי בקרה לכל עבר. כדאי לעשות שימוש בטכניקות חיתוך רטוב, שזה למעשה ניסור יחד עם מתז מים המאפשר לבצע את העבודה תוך שהאבק נספח במים ולא מתפזר. חיתוך כזה שומר על האזור נקי וכן מגן על העובדים ומונע שאיפת אבק בטון שהוא רעיל ומסוכן.

פנו אל אנשי מקצוע
יש אנשים שאוהבים לעשות הכול במו ידיהם. אז נכון שיש הרבה משימות הנעשות באופן עצמאי והתוצאות הן ברמה מושלמת. אך ככל שמדובר בניסור בטון, חשוב להבין כי זוהי פעולה מורכבת ומסוכנת המחייבת ידע מקצועי לצד יכולת טכנית להשתלט על הבטון הקשיח.

על כן מומלץ לפנות אל אנשי מקצוע מתחום ניסור בטון כדי להבטיח ביצוע ותוצאות יעילים ומקצועיים.
הוסף תגובה
צילום: canva
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה